درد پس ازاستفاده دستگاه ems

درد پس ازاستفاده دستگاه ems آسیب و یا اسپاسم های عضلانی با استفاده از این متد تمرینی همراه ورزش و یا حتی بدون

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

درد پس ازاستفاده دستگاه ems آسیب و یا اسپاسم های عضلانی با استفاده از این متد تمرینی همراه ورزش و یا حتی بدون ورزش، و به صورت استفاده غیر فعال کاهش و بهبود میابد. از آنجایی که هزینه حضور در باشگاه ها یا خرید دستگاه ems برای لاغری زیاد و غیر منطقی است پس بهتر است با دیدگاه های مختلفی به این موضوع نگاه کنید؛ درحال حاضر تحقیق های انجام شده روی این محصول بسیار کم می باشد و ممکن است کمپانی های تولید کننده با حمایت مادی از پژوهشگران تغییراتی در نتایج آن نیز ایجاد کرده باشند. به زبان ساده، مغز برای اجرای دستورات پالس های الکتریکی را به نقاط مختلف بدن و عضله ها می فرستد و در این روش نیز با استفاده از یک دستگاه تولید کننده پالس های الکتریکی که به وسیله الکترود به عضلات مد نظر وصل شده است، دستوراتی از طریق دستگاه به جای مغز به عضله ها فرستاده می شود که منجر به بیشتر شدن تعداد و شدت انقباض های عضلات در ثانیه می شود. دستگاه emsکه کوتاه شده ی عبارت Electrical Muscle Stimulation میباشد به معنای تحریک الکتریکی عضله است. تقویت عضلات کمر و عضلات مرکزی بدن با افزایش قدرت، کم ترین درد و فشار به مفاصل، بدون استرس و ایمن با استفاده از دستگاه EMS امکان پذیر است.
 دستگاه تحریک الکتریکی عضلات دستگاه ems یا شبیه ساز ورزش یک گجت پوشیدنی است که به نقاط مختلف بدن متصل میشود و ماهیچههای شما را از طریق الکترودهای کوچکی که روی سطح آن قرار دارد تحریک میکند و در نتیجه عمل انقباض عضلانی درست شبیه هنگامی که ورزش میکنید صورت میگیرد. علاوه بر این پیدا کردن مربی خوب همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است اما یافتن یک متخصص در زمینه لاغری و تناسب اندام با دستگاه emsسخت تر از آن چیزیست که فکرش را بکنید. همانطور که تا اینجا متوجه شدید EMS یک روش درمانی با اهدافی متفاوت است که با تحریک و انقباض عضله ها همراه است؛ تحقیق های بسیاری که روی این دستگاه ها و روش انجام شده است نشان دهنده اهمیت و تاثیر ویژه ی آن در بخش درمانی است؛ برای مثال پس از ماه ها بی تحرک ماندن شروع فعالیت دردناک و ترسناک به نظر می رسد اما با استفاده از این روش می توان در مدت زمان کمتری به نرمالیزه کردن وضعیت بدن پرداخت.

بدین ترتیب نیاز است حتما برای تمرین با یک مربی و متخصص که با سابقه سلامتی، ریسک ها و آمادگی جسمانی شما آشنا باشد هماهنگ شوید. ممکن است به دلیل احساس نشدن شدت تمرین و کاری که انجام می دهید کمی زمان ببرد تا متوجه شدت آن شوید و در صورت نداشتن زمان های مناسب ریکاوری، برنامه تناسب اندام شما با عقب گرد مواجه شود. این پیغامها دقیقاً مشابه همان دستوراتی است که مغز در هنگام انجام فعالیتهای ورزشی به عضلات ارسال میکند و به این طریق بافت ماهیچهای را تحریک به فعالیت و تمرین میکند. دستگاه لاغری و عضله ساز EMS، از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. یکی از ویژگی های مهم دستگاه ای ام اس بیست اندبیوتی قابلیت شبه فیزیوتراپ بودن این دستگاه است یعنی برنامه ای دارد که شبیه ساز فیزیوتراپی است و موجب کاهش دردهای موضعی و مفصلی می شود.

در صورت وجود آسیب هایی مانند پارگی آشیل یا صدمه دیدن عضلات همسترینگ ممکن است دستگاه ای ام اس وضعیت را وخیم تر کند. همچنین عمق نفوذ پالس های الکتریکی در TENS بسیار سطحی تر از EMS می باشد. این باعث می گردد که ورزشکار در طول مدت تمرین بار بسیار کمی تحمل کرده و راحتر حرکات ورزشی را انجام دهد. برتری EMS در برانگیختگی بالای فیبرهای عضلانی میباشد که باعث انقباض سریع آن ها میشود.این فیبرهای عضلانی نقش بسیار زیادی در فرایند عضله سازی و تولید توان سرعتی ایفا میکنند. ای ام اس روشی نوین محسوب میشود که روش کار آن را در ادامه مطالعه میکنید. از آنجایی که ورود این دستگاه ها به عنوان بخشی از رشته فیزیوتراپی شروع شد به همین دلیل استفاده های درمانی بسیاری نیز از آن می شود و پزشکان توانسته اند به خوبی از این ابزار بهره ببرند. بیست دقیقه در هر جلسه کافیست تا شاهد تغییرات حاصل از آن باشید. 20 دقیقه آموزش EMS بار بهینه برای بدن شماست.



منبع
مقالات مشابه
نظرات کاربرن